5 Haziran 2015 Cuma

HIRSIZ BÜYÜKERŞEN İŞTE BU KADAR NAMUSSUZ


HIRSIZ BÜYÜKERŞEN İŞTE BU KADAR NAMUSSUZ

SEVGİLİ CHP’LİLER, HER ZAMAN DOĞRULARI ANLATTIM

Sahtekar, rüşvetçi orospu çocuğu bir piçi milletvekili seçmek üzeresiniz.
Ben, hırsızlardan, rüşvetçilerden, sahtekar namussuzlardan kurtulmak isterken…
Sizler inadına başka bir rüşvetçiye, namussuza, sahtekara destek vermektesiniz.
CHP yöneticilerinin “Temiz bir siyaset için iktidar” sözlerine inanmıyorum artık…
Sırf iktidar olma hırsıyla kirli işleri kapatanlar, iktidar olduklarında rezil kepaze olurlar…
Tıpkı hırsız Tayyip gibi…
Adam olup şerefli ve dürüst bir milletvekilini seçmek varken, neden illa da sahtekar bir yılanı seçmeye çalışmaktasınız?
Yazıklar olsun…
Belgesiz hiçbir yazı yazmadım.
Yine de hırsız pislik Büyükerşen’i ve onun yılan avukatı Cemal Okan Yüksel’i size anlatamadım…
Alın, başınıza çalın…
Tepe tepe kullanın…
Fakat yaşadığım sürece onları rahat bırakmayacağımı kafanızın bir kenarına yazın.

TC Kenan Akkuş (esrehber)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder